facebook-icon
facebook-icon
ham-menu

e-Škole učionica – Predstavljanje primjera dobre prakse

Sve škole u pilot projektu će biti opremljene s dva različita tipa učionica, prezentacijskom – opremljenom PC računalom, monitorom s funkcijom dodira, zvučnicima te interaktivnom, koja uz prezentacijsku opremu uključuje i 30 tableta.

Jednu takvu učionicu sudionici događanja moći će pobliže istražiti, te se kroz predstavljanja i demonstracije primjene tehnologije u nastavi prirodoslovnih i njima srodnih predmeta, upoznati sa iskustvom i načinima na koji je u e-Školama nastavnici Ana Poropat Janković, Sanela Jukić, Kristina Kristek te Tomica Turković već koriste.

 

Jedan običan sat matematike
Sanela Jukić, Osnovna škola “Eugena Kumičića, Slatina

Kako izgleda sat matematike uz primjenu IKT-a u e-Škole učionici moći ćete saznati u ulozi učenika koristeći aplikacije poput Edmoda i Spiral-a. Osim same simulacije sata bit će prikazan i kompletan proces pripreme jednog takvog sata te koje su prednosti korištenja spomenutih aplikacija u svrhu formativnog vrednovanja.

Sat fizike
Tomica Turković, Osnovna škola „Vladimir Nazor“, Križevci

Polaznici sata fizike će kroz grupno rješavanje kratkih i jednostavnih problema kroz igru i upotrebu IKT tehnologije pokušat naći šifru koja otvara škrinju blaga. Možda uspiju a možda i ne. Neka najbolja grupa pobjedi. Voditelj će objašnjavati nejasnoće ekipama ali im neće davati rješenja.

Primjeri dobre prakse iz biologije
Ana Poropat-Janković, Osnovna škola Klana, Klana

U demonstraciji sata biologije polaznici će se upoznati sa temom očuvanja zdravlja krvožilnih organa koja je redovna tema u 8. Razredu. Upoznat će se sa postupkom instaliranja i korištenja aplikacije Blood Pressure za mjerenje krvnog tlaka i pulsa te aplikacijom Visual Anatomy Free, te kako je moguće brzo i na zanimljiv način provjeriti znanje korištenjem Plickers aplikacije.

Kemija je svuda oko nas
Kristina Kristek, Gimnazija Vukovar

„Kemija je svuda oko nas“ tvrdnja je koju učeniku treba dokazati kroz natavni plan i program u školi. Da to nije lako uvjerit će se svaki nastavnik kemije. Kako je kemija temelji na eksperimentu, a opremljenost škola u Hrvatskoj je uglavnom loša, tehnologija nam tu uskače kao spas. Naime, danas je nastavniku lakše doći do interneta, laptopa i projektora nego do dobro opremljenog kabineta kemije. Istina, mnogi se pokusi mogu odraditi i uz vrlo malo opreme, no što je s onim pokusima koje zbilja nismo u mogućnosti odraditi na satu. Virtualni laboratorij je dobra alternativa. Kroz kratke digitalne tečajeve u kojima učenici slijede zadatke koji se ujedno i boduju, razne simulacije, aplikacije i video prikaze moguće je stvoriti poticajno okruženje za učenike i provesti učenje istraživanjem. U ovoj će radionici biti prezentirani tzv. Screen experiments (ili virtualni eksperimenti) kao i korisni savjeti kako unaprijediti nastavu kemije uz korištenje informacijsko komunikacijske tehnologije.

USTANOVE PARTNERI

http://www.pmfst.unist.hr https://www.ffst.unist.hr/

USTANOVE PARTNERI

http://www.pmfst.unist.hr
https://www.ffst.unist.hr

POD POKROVITELJSTVOM

http://public.mzos.hr/Default.aspx

COPYRIGHT © 2019 CARNet . SVA PRAVA PRIDRŽANA

CARNet

Projekt je sufinancirala Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova.
Sadržaj ove mrežne stranice isključiva je odgovornost CARNeta.