preskoči na sadržaj
e-Škole
Više informacija o EU fondovima možete pronaći na: www.strukturnifondovi.hr

Projekt e-Škole je sufinancirala Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova.

Uz pokroviteljstvo

Partneri

Opisi radionica

R1: Planiranje nastave pomoću informacijsko komunikacijske tehnologije
R2: Trendovi u obrazovanju
R3: Igre u nastavi
R4: Izrada kvizova pomoću alata Kahoot i Socrative
R5: Moovly
R6: Libar – brz i jednostavan način za izradu e-knjige
R7: Povećana motivacija za učenje kroz AMoRES metodologiju zasnovanu na digitalnoj kreativnosti i suradnji
R8: e-Dnevnik
R9: eLab Web 2.0 alati – Animoto i KwickSurwey
R11: Oblikovanje, razvoj i implementacija nastavnih sadržaja u sustavu Moodle i Samsung School

 

R1: Planiranje nastave pomoću informacijsko komunikacijske tehnologije

Polaznici će prolazeći kroz teoretska znanja o e-učenju paralelno osmišljavati i razvijati vlastiti obrazovni program e-učenja.

Usvojene sadržaje vezane uz ishode učenja, strategije i metode poučavanja i alate i metode za procjenu znanja primijenit će na praktičan način kroz suradničko planiranje e-učenja.  U zajedničkoj diskusiji polaznici će kritički sagledati i biti sposobni vrednovati sve prezentirane planove.

Trajanje radionice: 90 min
 

R2: Trendovi u obrazovanju

Inovativna tehnologija razvija se sve brže i kao takva nam omogućuje pristup informacijama i obrazovnim sadržajima na novim mjestima koja nam prije nisu bila dostupna. Promjene se događaju i u odnosima između učitelja i učenika te nove uloge i načini pristupa sadržajima zahtijevaju promjena u dosadašnjem načinu rada. Na radionici će se polaznici  upoznati s trendovima u obrazovanju kao i mogućnostima primjene pojedinih obrazovnih trendova u svojoj nastavi. 

Trajanje radionice: 90 min
 

R3: Igre u nastavi

Pojam „gamification“, njegove prednosti i mane, razlozi uvođenja igara u nastavni proces te razne vrste primjene igara u nastavi teme su s kojima će se upoznati polaznici na radionici „Igre u nastavi“. Također, upoznat će se sa online edukacijskim sustavom ClassCraft koji omogućava uvođenje igara u nastavni proces na principu igranja uloga (kao npr. World of Warcraft). U praktičnom dijelu kreirali su svoje virtualne profile te u grupnom radu sagledali sustav iz perspektive nastavnika i učenika.

Trajanje radionice: 90 min
 

R4: Izrada kvizova pomoću alata Kahoot i Socrative

Na ovoj radionici sudionici će se upoznati sa mogućnostima primjene alata za izradu online kvizova - Kahoot i Socrative u nastavi. Korištenjem ovog alata nastavnici svoje učenike mogu potaknuti na razmišljanje o nekoj novoj temi ili ponavljanje nekog gradiva učiniti zanimljivijim. Elementi igre u učenicima mogu potaknuti i natjecateljski duh, te ih na taj način motivirati da se više posvete nastavnom sadržaju i pripremaju za nadolazeće nastavne sate. Alat se također može primijeniti na način da učenici jedni druge uče i potiču na učenje, primjerice izradom kviza na neku temu koju su morali sami obraditi i prezentirati svojim razrednim kolegama. Dođite i igrajte se s nama J

Trajanje radionice: 90 min
 

R5: Moovly

Danas je bitno približiti ključne informacije i sadržaj koji je često veoma težak ili neprimamljiv za pratiti ukoliko se koriste klasični oblici prikaza. Stoga da bi se u prijenos i prikaz takvih sadržaja i informacija ostvario na što zanimljiviji i kreativniji način postoje alati poput Moovly. Moovly omogućuje novi i kreativni način izrade video materijala. Uobičajene PowerPoint prezentacije dolaze na novu razinu i poprimaju drugačiju dimenziju. Nastavnici korištenjem alata mogu na zanimljiv i nov način približiti učenicima sadržaj koji možda sam po sebi nije dovoljno zanimljiv. Polaznici ove radionice bit će u prilici upoznati se s funkcionalnostima ovog alata koje omogućuju kreativan i drugačiji prikaz sadržaja.

Trajanje radionice: 90 min
 

R6: Libar – brz i jednostavan način za izradu e-knjige

Na ovoj radionici glavna tema je bila izrada digitalnog sadržaja (e-knjiga) pomoću nove CARNetove web aplikacije Libar. Polaznici su se kroz samostalnu izradu vlastitog digitalnog sadržaja upoznali s funkcionalnostima Libra. Nastali dokument sadržava sve elemente digitalnog sadržaja: tekst, slike, multimediju i kratke provjere znanja.  Nakon izrade, korisnici su dokument konvertirali u .pdf i .epub formate te objavili u obliku e-knjige na mobilnoj aplikaciji Libar. Osim sa izradom sadržaja, korisnici su se imali prilike upoznati sa mogućnostima licenciranja sadržaja kao i sa mogućnostima dodjeljivanja ovlasti i kolaboracije sa drugim korisnicima Libra.

Trajanje radionice: 90 min
 

R7: Povećana motivacija za učenje kroz AMoRES metodologiju zasnovanu na digitalnoj kreativnosti i suradnji

Na ovoj će radionici polaznici imati priliku upoznati se sa AMoRES metodologijom te je pomoću digitalnih alata koji potiču kreativnost (Pixton) primijeniti u nastavi. 

Trajanje radionice: 90 min
 

R8: e-Dnevnik

e-Dnevnik je web aplikacija za vođenje razredne knjige u elektroničkom obliku koja razrednicima, nastavnicima te ravnateljima, pored funkcionalnosti koje ima postojeća, klasična, razredna knjiga, omogućuje i izradu izvještaja o ocjenama, izostancima te drugim podacima na brz, jednostavan i pouzdan način čime u svrhu optimizacije poslovnih procesa i dostupnosti podataka iz pedagoške dokumentacije. Na radionici polaznici će se upoznati s osnovnim funkcionalnostima e-Dnevnika te prednostima sustava u odnosu na postojeću razrednu knjigu u tiskanom obliku, a uvjetovano upravo prednostima koje nudi informacijsko-komunikacijska tehnologija.

Trajanje radionice: 90 min

R9: eLab Web 2.0 alati – Animoto i KwickSurwey

Polaznici će se na radionici upoznati s eLaboratorijem, CARNetovim portalom koji korisnicima pruža informacije o alatima, sustavima te aplikacijama za uporabu na području e-učenja.  Pobliže će se upoznati s alatom Animoto koji korisniku nudi mogućnost izrade video materijala na visokoj razini korištenjem glazbe, slika, teksta  i drugih video materijala, kao i sa web 2.0 alatom – KwikSurwey koji je namijenjen izradi online anketa, upitnika i kvizova

Trajanje radionice: 90 min

R11: Oblikovanje, razvoj i implementacija nastavnih sadržaja u sustavu Moodle i Samsung School

Autori radionice: Dr.sc. Suzana Tomaš, prof., Josipa Ivić, Silvana Ujdur, Margarita Krvavac, Marina Karlović, Odsjek za učiteljski studij Filozofski fakultet u Splitu

U uvodnom dijelu radionice polaznicima će se ukratko kroz primjere  teorijski obrazložiti oblikovanje nastave u sustavima e-učenja. U nastavku radionice polaznici će oblikovati jednu nastavnu jedinicu u sustavu Moodle i aplikaciji Samsung School na tabletima. S tim u vezi na radionici će se primijeniti alati za oblikovanje, komunikaciju i suradnju u sustavu Moodle i Samsung School. Praktični dio radionice će voditi studenti.

Trajanje radionice: 90 min; radionica se izvodi na tabletima

 


preskoči na navigaciju