U osmišljavanju programa događanja sudjelovali su:
Suzana Tomaš, rođena 1975. u Splitu gdje je završila osnovnu i srednju školu. Godine 1998. diplomirala je na Fakultetu Prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja, Učiteljski studij Sveučilišta u Splitu te stekla zvanje diplomirani učitelj. Od 1999. do 2003. godine radila u osnovnim školama, a od 2003. do 2009. kao vanjska suradnica, asistentica na Filozofskom fakultetu u Splitu na kolegijima Primjena računala u nastavi i Učenje na daljinu. Obranila magistarski rad pod nazivom „Učenje i poučavanje učenika u primarnom obrazovanju uz pomoć tutorskih sustava“ pod mentorstvom prof. dr. sc. Vladimira Jurića 2007. godine na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Od 2009. godine zaposlena kao predavačica na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Splitu, odsjek Učiteljski studij, smjer Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju i poučavanju. Realizira nastavu kolegija Sustavi e-učenja, Učenje na daljinu, Inteligentni tutorski sustavi, Oblikovanje učenja i poučavanja, Projektiranje sustava e-učenja,Vrednovanje sustava e-učenja. U akademskoj godini 2009./2010. upisala je Poslijediplomski doktorski studij pedagogije na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Područje znanstvenog i stručnog interesa su: primjena ICT-a u učenju i poučavanju, oblikovanje i vrednovanje nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja.
Snježana Fištrović profesorica je njemačkoga jezika i književnosti. Radi kao nastavnica njemačkoga jezika u dvije osnovne škole na području Karlovačke županije, OŠ Generalski Stol i OŠ Katarine Zrinski, Krnjak, te u Gimnaziji Karlovac.
Zagovornica je suvremenih pristupa u obrazovanju te u svom svakodnevnom radu primjenjuje nove tehnologije kako bi unaprijedila nastavni proces s posebnim naglaskom na razvijanju kritičkog mišljenja i poticanje suradničkog učenja.
Završila je E-learning akademiju, smjer Course design te se redovito usavršava u području primjene tehnologija u obrazovanju putem različitih radionica, online seminara i tečajeva. Sa svojim učenicima sudjeluje u eTwinning projektima te je aktivno uključena u CARNet-ove projekte Škole 2.0, ISE, ODS i ICT Edu.
Aleksandra Mudrinić Ribić voditeljica je Službe za podršku e-obrazovanju u CARNetovom Odjelu za podršku obrazovanju.
Zadnjih se deset godina intenzivno bavi poslovima vezanim za implementaciju tehnologije i obrazovnih trendova 21. stoljeća u proces učenja i poučavanja s naglaskom na poticanje inovativnih pristupa u obrazovnim praksama.
Njezina se stručnost primjenjuje u analizi i odabiru odgovarajuće tehnologije za izradu obrazovnih sadržaja kao i utvrđivanju kriterija za anlizu, provedbu i razvoj e-učenja. Veliko iskustvo ima u vođenju europskih i nacionalnih projekata kao i provođenju projektnih aktvnosti koje za cilj imaju popularizirati primjenu tehnologije u obrazovanju kroz osmišljavanje najučinkovitijih pristupa prema svim dionicima obrazovnog procesa. Rezultati su uspješnosti u ovom području prikazani u njenom posljednjem projektu Škole 2.0 koji je prepoznat i nagrađen od strane Europske komisije kao jedan od tri najinovativnije inicijative u kategoriji obrazovanja i istraživanja.
Jasna Tingle zaposlena je u CARNetu od 1997. godine i uglavnom je uključena u projekte povezane s obrazovanjem CARNetovih korisnika. Kao voditeljica CARNetovog obrazovnog centra i E-learning akademije sudjelovala je u izradi i održavanju tečajeva predviđenih za online i tradicionalno izvođenje te u planiranju i organizaciji obrazovnih programa.
Interes za primjenu suvremenih tehnologija u području obrazovanja Jasna je realizirala kao autorica članaka i urednica CARNetovog online časopisa Edupoint u vrijeme njegovog izlaženja, te kao predsjednica Programskog odbora konferencije CARNetovih korisnika 2011.-2013. godine.
U trend cjeloživotnog obrazovanja Jasna se uključuje i vlastitim iskustvom jer je od 2004. do 2007. godine pohađala i uspješno završila online studij Master of Distance Education na Athabasca University u Kanadi, a posljednjih nekoliko godina je polaznica doktorskog studija Društvo znanja i prijenos informacija na Sveučilištu u Zadru.
Gordana Benat je profesor informatike i diplomirani lingvist. U akademskoj godini 2014./2015. upisala je poslijediplomski doktorski studij pedagogije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Već 10 godina radi u CARNetovom odjelu za podršku obrazovanju kao Specijalist i bavi se podrškom nastavnicima kod uvođenja tehnologije u nastavu te istraživanjem i razvojem e-učenja.
Sudjelovala je u nizu europskih projekata koji se baziraju na uvođenju IKT-a u obrazovanje te poticanje nastavnika na njihovu upotrebu. Trenutno vodi projekt poticanja razvoja digitalnih kompetencija kod učenika predmetne nastave od 5.-8. razreda osnovne škole u među-predmetnoj temi informacijsko-komunikacijske tehnologije pod nazivom ICT Curricula.
Martina Hribar diplomirala je sociologiju i hrvatsku kulturu na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu. 2006. godine završila je E-learning akademiju, smjer Course Design, od kada se intenzivnije bavi primjenom tehnologije u obrazovanju. U periodu od 2010. - 2014. tutor je u online nastavi E-learning akademije.
U CARNetu je zaposlena od 2002. godine od kada je sudjelovala u nizu nacionalnih i međunarodnih projekata vezanih uz primjenu tehnologije u obrazovanju a trenutno djeluje u okviru Službe za istraživanje i razvoj u Odjelu za podršku obrazovanju.