preskoči na sadržaj
Program STO 2015

PROGRAM STO 2015

Prikaz izvođenja sadržaja u pojedinim učionicama

 

Raspored programa
10. Dani OŠ

STO događanje
Dolazite li na STO događanje?




Kriteriji ocjenjivanja

Sve radove prijavljene na nagradno natjecanje ocjenjivat će Ocjenjivački tim prema sljedećim kriterijima:

Kriterij
Bodovi
Evaluacijski faktor
Didaktički i metodički pristup 3 3
Svrhovitost primjene odabrane tehnologije 3 3
Inovativnost 3 2
Opći dojam 3 1

Didaktički i metodički pristup

Kriterijem didaktičkog i metodičkog pristupa ocjenjivat će se jesu li u opisu zamišljene izvedbe nastavnog sata i oblikovanju nastavnih aktivnosti primijenjena djelotvorna pedagoška i didaktička načela pri čemu su u prvom planu rezultati poučavanja, a ne sama tehnologija koja se primjenjuje. U sklopu ovog kriterija stoga će se ocjenjivati:

  • Jesu li u radu definirani ishodi učenja dobro formulirani? Jesu li ostvarivi?
  • Postižu li se navedenim aktivnostima i načinima poučavanja istaknuti ishodi učenja?
  • Doprinosi li primjena odabrane tehnologije razvoju navedenim digitalnim kompetencijama?
  • Je li zamišljena nastavna metoda prikladna za učenike kojima je nastava namijenjena?
  • Jesu li tehnologije korištene u skladu s pedagoškim i didaktičnim načelima?
  • Jesu li jezik i stručna terminologija prikladni učenicima kojima je sadržaj namijenjen?

Svrhovitost primjene odabrane tehnologije

Mogućnosti primjene različitih i brojnih oblika informacijsko komunikacijske tehnologije svakim danom su sve veće, no kod odabira one koja će se primjenjivati u nastavnom procesu važnije je ustanoviti na koji način ona pospješuje obrazovni proces te koliko je svrsishodna i učinkovita njena primjena. Kroz ovaj kriterij Ocjenjivački tim će ocjenjivati:

  • svrsishodnost primjene odabrane tehnologije,
  • opravdanost i prikladnost korištenja odabrane tehnologije u izvedbi nastave,
  • prikladnost korištenja odabrane tehnologije u odnosu na učenike,
  • originalnost tj. autorstvo nastavnih materijala izrađenih primjenom neke od tehnologija.

Inovativnost

Napredak nekog područja često će ovisiti o iskoracima kroz inovativnu primjenu već postojećih alata. Stoga će se ovim kriterijem evaluirati novost tj. originalnost koncepta korištenja:

  • pojedinih postojećih IKT sadržaja i alata, koji ne moraju nužno biti izrađeni za učenje i poučavanje
  • pojedinih postojećih Web 2.0 alata,
  • otvorenih obrazovnih sadržaja.

Opći dojam 

Kriterijem općeg dojma ocjenjivat ćemo sveukupni dojam sadržaja rada (opisa izvedbe nastavnog sata i priloženih nastavnih materijala) te vizualni sklad i preglednost nastavnih materijala.


preskoči na navigaciju