Sve radove prijavljene na nagradno natjecanje ocjenjivat će Ocjenjivački tim prema sljedećim kriterijima:
Kriterij |
Bodovi |
Evaluacijski faktor |
Didaktički i metodički pristup | 3 | 3 |
Svrhovitost primjene odabrane tehnologije | 3 | 3 |
Inovativnost | 3 | 2 |
Opći dojam | 3 | 1 |
Kriterijem didaktičkog i metodičkog pristupa ocjenjivat će se jesu li u opisu zamišljene izvedbe nastavnog sata i oblikovanju nastavnih aktivnosti primijenjena djelotvorna pedagoška i didaktička načela pri čemu su u prvom planu rezultati poučavanja, a ne sama tehnologija koja se primjenjuje. U sklopu ovog kriterija stoga će se ocjenjivati:
Mogućnosti primjene različitih i brojnih oblika informacijsko komunikacijske tehnologije svakim danom su sve veće, no kod odabira one koja će se primjenjivati u nastavnom procesu važnije je ustanoviti na koji način ona pospješuje obrazovni proces te koliko je svrsishodna i učinkovita njena primjena. Kroz ovaj kriterij Ocjenjivački tim će ocjenjivati:
Napredak nekog područja često će ovisiti o iskoracima kroz inovativnu primjenu već postojećih alata. Stoga će se ovim kriterijem evaluirati novost tj. originalnost koncepta korištenja:
Kriterijem općeg dojma ocjenjivat ćemo sveukupni dojam sadržaja rada (opisa izvedbe nastavnog sata i priloženih nastavnih materijala) te vizualni sklad i preglednost nastavnih materijala.