Cjelokupni program prvog studentskog dana za studente učiteljskih fakulteta i studente drugih fakulteta s nastavničkim smjerovima vezan je uz temu primjene informacijsko komunikacijske tehnologije u obrazovanju s naglaskom na integraciju novih koncepata poučavanja u nastavu.
Kratki prikaz programa možete u .pdf obliku preuzeti OVDJE, a cjelokupni program događanja potražite u nastavku teksta.
Svaka primjena tehnike u nastavi nije obrazovna tehnologija. Obrazovna tehnologija ne podrazumijeva nužno i (digitalnu) tehniku. Sadržajno određenje pojma obrazovna tehnologija u Europi i Americi nije istovijetno. Digitalna (hipermedijska) obrazovna tehnologija postavlja pred pedagoge i didaktičare nove izazove i obveze. Poučavanje i odrastanje uz nove medije traži nova znanstvena objašnjenja procesa učenja i poučavanja. Naravno i nove teorije odgoja jer sada u školi imamo pripadnike net-generacije, dakle one koji su se rodili i odrastali zajedno s digitalnim medijima. Oni i ne poznaju svijet bez računala i satelitske televizije, bez mobilnih telefona i interneta.
Valja imati u vidu da djeca i mladi odlaze u školu samo 175 dana godišnje. Čak 190 dana djeca i adolescenti ne odlaze u školu. Školska zgrada (objekt) je 190 dana zaključana za učenike (subjekte). Ali, djeca, adolescenti i odrasli se druže s digitalnim medijima 365 dana godišnje, ukupno mogo više vremena od 700 ili 1000 sati koliko traje obvezna nastava za prvi ili osmi razred osnovne škole. I zato se pedagozi opravdano pitaju: Tko ili što odgaja današnju djecu i adolescente? Osim odgovora na ovo pitanje pokušat će se odgovoriti i na pitanje koliko pametna ploča, tablet računala, mobilni telefoni i ostali digitalni mediji mogu obogatiti ili osiromašiti odgojno-obrzovni proces u školi i nastavi?