Cjelokupni program prvog studentskog dana za studente učiteljskih fakulteta i studente drugih fakulteta s nastavničkim smjerovima vezan je uz temu primjene informacijsko komunikacijske tehnologije u obrazovanju s naglaskom na integraciju novih koncepata poučavanja u nastavu.
Kratki prikaz programa možete u .pdf obliku preuzeti OVDJE, a cjelokupni program događanja potražite u nastavku teksta.
U prvom dijelu radionice sudionici će biti upoznati sa značenjem i svrhom primjene edukativnih digitalnih igara u nastavi te će biti prikazani primjeri dobre prakse. Biti će upoznati i s pozitivnim i negativnim stranama primjene digitalnih igara te reakcijama učenika. U drugom dijelu radionice sudionici će dobiti informacije o poznatim repozitorijima s edukativnim igrama koje mogu koristiti u nastavnoj praksi. U trećem dijelu bit će upoznati s online alatima za izradu igara (PurposeGames, ClassToools, SuperTeacherTools, Quizlet, Zondle...) te izraditi vlastite igre. Broj i tip alata koji će biti prezentiran moći će prilagoditi prema potrebama i mogućnostima sudionika. Sudionici će dobiti upute kako dijeliti kreirane igre u online okruženju.
Prezentaciju dohvatite OVDJE.