Informatička pismenost danas je jedan od imperativa današnjice i teško je mimoići zahtjeve Z generacije, koja u životnim i individualnim potrebama, naglašava potrebu za uporabom računala u nastavnom procesu i tijekom procesa pohranjivanja znanja.
Poštujući načelo nastave hrvatskog jezika da kroz sadržajne, tekstualne i stilske raznovrsnosti učenik upoznaje jezične zakonitosti, razvija čitalačke kompetencije i vještinu govorenja, u nastavni proces hrvatskog jezika unosim IK tehnologiju kao odličnu metodu za izbjegavanje metodičke stereotipije.
eTwinning kao Zajednica škola u Europi pokazao se izvrsnim načinom digitalnog izražavanja i stvaranja. IKT su postale učitelj, poticaj i sredstvo za učenje jezika i kreativna stvaranja.
Danas s učenicima komuniciramo na društvenim mrežama sjedinjeni u grupe, umjesto u klupe, učimo, ponavljamo, vježbamo i provjeravamo uz pomoć gotovih nastavnih jedinica kreiranih na Blendspaceu. Promatrajući računalo kao pomagalo u nastavi potičemo timski rad i kreativno mišljenje, a izbjegavajući dogme o izoliranosti učenika iskorištavamo potencijale suvremene tehnologije i stvaramo virtualne mostove znanja.
Prezentaciju u Preziju dohvatite OVDJE.