Pristigle radove na natjecanje ocjenjivački tim evaluirat će prema sljedećim kriterijima:
KRITERIJI |
BROJ BODOVA | EVALUACIJSKI FAKTOR | |
|
|||
Nastava na e-način | Moj e-životni stil | ||
Didaktički i metodički pristup * | 1-5 | 3 | / |
Primjena multimedije-kvaliteta i svrhovitost primjene multimedijskih objekata | 1-5 | 2 | 2 |
Inovativnost | 1-5 | 3 | 3 |
Primjenjivost | 1-5 | 2 | 2 |
Opći dojam | 1-5 | 2 | 2 |
* Kriterij Didaktički i metodički pristup bit će primijenjen samo u kategoriji Nastava na e-način |
Kriterijem didaktičkog i metodičkog pristupa ocjenjivat ćemo jesu li u oblikovanju nastavnih sadržaja i aktivnosti primijenjena djelotvorna pedagoška i didaktička načela pri čemu su u prvom planu rezultati poučavanja a ne sama tehnologija koja se primjenjuje. U sklopu ovog kriterija stoga će se ocjenjivati:
Primjena multimedije - kvaliteta i svrhovitost primjene multimedijskih objekata
Prijenos informacija putem Interneta sve se više temelji na multimedijalnim (primarno audio i vizualnim) sadržajima, a takva je sve češće i komunikacija putem Interneta ili weba. Razvoj IKT-a danas omogućava da gotovo bilo tko već i s osnovnim tehničkim predznanjima kreira multimedijalne sadržaje i kao takve ih koristi u obrazovnom kontekstu. Jednako tako, putem weba je dostupna gotovo neograničena količina gotovih multimedijalnih sadržaja koje je moguće preuzeti ili koristiti izravno online. Uz ove preduvjete, kao i uz sve veći broj korisnika kojima je dostupan Internet, mogućnosti korištenja multimedijalnih sadržaja u procesu učenja i poučavanja svakim su danom sve veće. No pritom je od korištenja multimedije važnije na koji je način multimedija pospješuje proces učenja i poučavanja te koliko je učinkovita njezina primjena u obrazovanom procesu, pa će Ocjenjivački tim kroz ovaj kriterij ocjenjivati:
Inovativnost
Napredak nekog područja često će ovisiti o iskoracima kroz inovativnu primjenu već postojećih alata tj. tehnologija. Stoga će se ovim kriterijem evaluirati novost tj. originalnost koncepta korištenja:
Primjenjivost
Kroz kriterij primjenjivosti ocjenjivat će se mogućnost načina primjene informacijsko komunikacijske tehnologije u svrhu obrazovanja, bilo da se radi o postizanja ciljeva učenja te nastavnih aktivnosti određene nastavne jedinice ili o učenju i kolaboraciji u svakodnevnom životu. Stoga ćemo kroz ovaj kriterij pokušati sagledati:
Opći dojam
Kriterijem općeg dojma ocjenjivat ćemo vizualni sklad pojedinih elemenata u radu (vizualnih elemenata, grafičkih prikaza, jednostavnost snalaženja u materijalima), raznolikost primijenjenih metoda i oblika rada te ćemo njime ocjenjivati: