Prijenos odabranih događanja na 1. studentskom danu "Suvremene tehnologije u obrazovanju" možete pratiti na CARNetovom Media on Demand servisu na adresama:
opširnije1. Studentski dan pod nazivom „Suvremene tehnologije u obrazovanju – STO“ započinje u petak, 25. travnja 2014. godine svečanim otvaranjem u auli Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu u 9:30 sati. Registracije će biti moguće od 9:00 sati u predvorju fakulteta, a info pult za korisnike počinje s radom u 11:30 sati na 3. katu fakulteta.
opširnijeOcjenjivački tim pregledao je sve prijavljene radove pristigle na natječaj Danas sam ja učitelj! organiziran u sklopu 1.studentskog dana Suvremene tehnologije u obrazovanju. Nakon detaljne analize, procjenjivanja prema definiranim kriterijma te zajedničke diskusije, članovi Ocjenjivačkoga tima donijeli su odluku i kao najbolji proglasili rad Konceptualna umjetnost autorice Julije Simunić. Obrazloženje odluke Ocjenjivačkog tima dostupno je ovdje.
opširnijeOtvorene su prijave za radionce i prezentacije u okviru prvog studentskog dana STO. Uz bogati program događanje također obiluje i radionicama, prezentacijama i demonstracijama, od kojih je za neke potrebna registracija.
opširnijeProgram 1. studentskog dana objavljen je na stranicama programa. Program nudi nekoliko plenarnih predavanja, više radionica i demonstracija, prezentacije te brojne druge aktivnosti.
opširnijePrijave na studentsko natjecanje zatvaraju se danas u ponoć. Pristigle radove na natjecanje ocjenjivački tim evaluirat će prema unaprijed zadanim kriterijima, a pobjednici će biti objavljeni na ovim stranicama.
opširnijePrijava na studentsko natjecanje produžena je do petka, 28. ožujka 2013. godine.
Više o samim prijavama saznajte na stranicama natjecanja.
opširnijeHrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet i Učiteljski fakultet u Zagrebu, 25. travnja 2014. godine organiziraju studentski dan pod nazivom "Suvremene tehnologije u obrazovanju (STO)". U sklopu ovog događanja provodimo kratku anketu koja se bavi stavovima studenata o upotrebi suvremenih tehnologija te učestalosti njihovog korištenja u obrazovanju.